Direktlänk till inlägg 4 september 2017

04/09/2017

Av Mona Hellson - 4 september 2017 18:09

                                                          Måndag

Idag var jag i skolan ((Jag vet att jag har tagit stundenten redan men jag har blivit ''Lärare'' För jag älskar ju skolan såå<33

 

Men jag tror jag e lite för sträng :// Jag vill ju bara att dom ska bli som mig att dom kan ta stundenten när dom är 6 år ;))

 

Men jajaja jag åt den där goda chia puddingen imorn oxå ''Kolla mitt förra inlägg för mer fakta om chiapuddingen'' Men asså den var inte lika god idag jag tror den är godare färsk :))

 

Jag har shoppat mycke på Wish idag oxåå det blev ca 3 000$ 

Men jaja nu behöver vi inte tala mer om det ;)))

 

Nu till min galna syster ibuu hon gick i sömnen idag/inatt :((

Så fick inte mycke sömn :((

 

Men just läste jag ut den nya harry potter boken men den tog bara ca 10 min för den var bara 10.504 sidor ;--;

 

Och just nu skriver jag detta inlägg 19:17 på kvällen

 

VÄNTA 1917 Då blev ju Finland självständig NIICE ASSSÅÅ!!

 

Jaja vet inte vad jag ska skriva mer om BYEEE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona Hellson - 2 september 2017 20:54

Hejj idag tesdade jag en chia pudding från ett egologiskt märke i Skåne  Det mst varit den godaste chia pudding jag har ätit i hela mitt liv på toppen hade jag lite bär te.x  Jorgubbar (ett måste för mig), Banan (För den mer söta smaken), O lite ...

Av Mona Hellson - 2 september 2017 20:41

Idag har det varit en ganska lugn dag ish.... Eller Ibuu har haft hårdrocks musik på i hela huset hela dan men som tur har jag ULTRA ÖRONPROPAR det här e annars i samarbete med ULTRA ÖRONPROPAR Dom kostar ''Bara''  1,000,000 kr KÖP DOM ANNARS DÖR...

Av Mona Hellson - 2 september 2017 20:29

Hej jag heter Mona Hellson o jag drabbas av Anorexia :(( Jag e vegan MEN JAG HATAR FISKAR så jag äter dom för dom e dumma >:( Jag är 6 år men jag tog studenten förra året ;)) för jag har A+ i alla ämnen (Fast jag har en kotte som hjärna) M...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem vinner
 Snälla Mona
 Elaka Ibuu

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards